Портал Українського Націоналіста

Вівторок, 11 серпня 2020

Мешканці Івано-Франківська вже, практично, звикли до того, що час від часу на клямках їхніх дверей, чи в поштових скриньках з’являються послання-вітання від франківського політика, колишнього секретаря міської ради, екс-нардепа від ВО «Свобода» Руслана Марцінківа.

То він вітає місцян з Новим роком та Різдвом, то повідомляє про програму «Теплий дім» до якої начебто причетний. А потім, цілком доречно, надходить Великдень і двері помешкань «прикрашають» вже нові вітання. Не варто також забувати і про бігборди, точну кількість яких по місту може назвати хіба що сам Марцінків, пишуть «Версії».

І все б нічого, але всі чудово розуміють, що вся ця агітаційна поліграфія таки коштує якихось гривень. Звичайно ж, точну вартість, не маючи на руках кошторисів і платіжок, порахувани неможливо. Але приблизний підрахунок все ж зробити нам під силу.

Візьмемо останні великодні вітання. Якщо взяти по собівартості, (тобто найнижчі з можливих цін) і врахувати наклад в 50 000 примірників (менше друкувати не вигідно ні виконавцям, ні замовникам) то отримаємо наступні цифри: єврофлаєр, папір 90 грам, 4+4 – 5 500 гривень; календар, формат А3, папір 130 грам, – 32 000 гривень; пакет, розмір 20х30, поліетилен низького тиску (ПНТ), 3+0 – 60 коп./шт.- 30 000 гривень. В сумі, поліграфія для великодного піару обійшлась колишньому нардепу мінімум в 67 500 гривень.

Але ми не врахували роботу по по-квартирній розносці усіх цих речей. Досвідчені політтехнологи розповідають, що якісна доставка поліграфії в один під’їзд коштує зараз в середньому від 3 до 5 гривень. Наклад в 50 000 примірників(враховуючи розповсюдження певної частини поліграфії з палаток на вулиці та через офіси Свободи) в такому випадку передбачає охоплення не менше ніж 5000 під’їздів та мінімум десять секторів розноски в приватних секторах. Це мінімум 15000 гривень, плюс, мінімум 6000 гривень за охоплення приватних секторів. Виходить 21 000 гривень за одну розноску.

А афішка про «Теплий дім», форматом А4, папір 130 грам, 4+0, могла обійтися Руслану Марцінківу в 20 000 гривень.

Доплюсуймо до цього попередні новорічно-різдвяні вітання, котрі, гадаємо, обійшлися не дешевше, ніж великодні(88 500грн.), й отримаємо 197 000 за чотири місяці(враховуючи поліграфію про «Теплий дім»).

Але і це ще не все. Ви ж пам’ятаєте про бігборди? За нашими підрахунками їх по-місту та приміських селах буде десять (хоча можливо їх і більше). Друк для одного борда обходиться в 500 гривень. Це 5000 гривень. Зображення на борді за останні чотири місяці мінімум два рази змінювали. Це ще плюс 5000 гривень. Розміщення обходиться в 1 500 гривень на місяць. Множимо на десять (умовна кількість бігбордів) і перемножуємо на чотири (кількість місяців) – отримуємо загальну суму в розмірі 70 000 гривень.

Руслан Марцінків в Франківську і вдень і вночі До всього вище перераховано варто б ще додати рекламно-вітальні 30-ти секундні ролики на місцевих телеканалах «Галичина» та 3-студія, та інші ролики на правах реклами. Навіть при пільговій ціні в 4,5 гривні за секунду ефірного часу виходить чимала сума.

Щоправда точну цифру назвати складно, бо пригадати скільки часу крутилися рекламно-вітальні ролики і скільки разів у студіях з’являлися представники «Свободи» і Марцінків в тому числі зараз неможливо. Але за інформацією від місцевих політтехнологів сума може складати від 30 до 50 тисяч гривень на місяць. Візьмемо в середньому – 40 000 гривень. За чотири місяці – 160 000.

Що виходить в загальному? А в загальному досить таки вагоменька сума в 427 000 гривень за чотири місяці. І це за найскромнішим підрахунками. Ймовірно, саме стільки за приблизними підрахунками (які можуть уточнюватись) витратив на рекламу свободівець Руслан Марцінків.

І це, коли до виборів ще далеченько. А загально відомо, що в останні два місяці перед виборами затрати на піар-кампанію зростають, як мінімум, в три-чотири рази. Сама кампанія в останні передвиборчі місяці – це не менше сто тисяч, але не українських, а американських «тугриків». Додайте до цього орендну плату за громадську приймальну (20 кв.м. у одному з найпрестижніших офісних центрів на вулиці Василіянок), що може обходитись екс-депутату на місяць в дві-три середньостатистичні івано-франківські зарплати, а також розсилку листів від ВО “Свобода” по місцю проживання містян з вітанням до Великодня (середня вартість доставки одного листа через Укрпошту становить 2.00грн) і ви побачите перед собою достатньо забезпечену людину без явного прибуткового бізнесу.

Середня сума в місяць – понад 100 тисяч гривень на піар. Отут і виникає одне питання – а хто ж оплачує весь цей піар-банкет? Ну, навряд чи сам політик. І навряд чи все оплачується з партійної каси ВО «Свободи».

Отже сам собою напрошується висновок, що за Русланом Марцінківом, в політичній тіні, стоїть невідома персона з великим гаманцем, яка розглядає Марцінківа не інакше як вигідний бізнес-проект, в який вкладаються інвестиції.

Але будь-який бізнес-проект в кінцевому підсумку повинен приносити інвестору дивіденди. Якщо це політика, то дивіденди не обов’язково повинні бути у вигляді грошей.

Як відомо, Руслана Марцинківа називають одним з можливих кандидатів на посаду міського голови Івано-Франківська. Чим розплачуватиметься Марцінків у разі обрання?

За матеріалами http://zmist.if.ua/

Газета «Нескорена Нація»

№1 (292)

Січень 2020